Tauron Nowa Muzyka Katowice
TAURON
NOWA MUZYKA
KATOWICE

FAQ

wstęp i bezpieczeństwo

  • Od której godziny można wejść na teren Festiwalu?

    Zarówno w piątek (29.06) i sobotę (30.06) bramy terenu imprezy zostaną otwarte o godzinie 17:00. W czwartek (28.06) i niedzielę (01.07) wstęp do NOSPR od godz. 19:00.

  • Gdzie znajduje się wejścia na teren Festiwalu?

    W dniach 29.06 i 30.06 (piątek i sobota) czynne będzie TYLKO jedno wejście na teren Festiwalu, które zostanie zlokalizowane od strony Muzeum Śląskiego (wstęp ul. Tadeusza Dobrowolskiego). Wejście do NOSPR (czwartek, niedziela) od strony pl. Wojciecha Kilara.

  • Czy będzie zorganizowane dodatkowe wyjście z terenu imprezy?

    Tak. W sobotę i niedzielę w nocy uruchomione zostanie dodatkowe wyjście z terenu Festiwalu, które będzie zlokalizowane na ul. Olimpijskiej pomiędzy budynkami MCK i NOSPR:

    Piątek/sobota (29.06 / 30.06): od godz.: 03:00
    Sobota/niedziela (30.06 / 01.07): od godz.: 04:00

    UWAGA! Ponowne wejście na teren imprezy będzie możliwe TYLKO od ul. Tadeusza Dobrowolskiego.

  • Czy na teren Festiwalu wstęp mają osoby niepełnoletnie?

    Osoby poniżej 15-go roku życia mogą przebywać na terenie Festiwalu TYLKO pod opieką osoby dorosłej, która przed pierwszym wejściem na teren imprezy dodatkowo podpisze stosowne oświadczenie (w punkcie informacyjnym) o odpowiedzialności za osobę małoletnią.

    Osoby w wieku 15-18-stu lat mogą przebywać na terenie Festiwalu bez nadzoru osoby dorosłej, ale przed pierwszym wejściem na teren Imprezy muszą dostarczyć do punktu informacyjnego podpisane przez rodzica lub opiekuna prawnego oświadczenie wyrażające zgodę na ich udział w wydarzeniu.

  • Czy będzie depozyt?

    Tak. Depozyt zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (29.06) i sobotę (30.06) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Koszt pozostawienia rzeczy w depozycie: 20 zł / przedmiot.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie punkt rzeczy znalezionych?

    Tak. Punkt rzeczy znalezionych zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (29.06) oraz sobotę (30.06) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Po zakończeniu Festiwalu odbiór rzeczy pod adresem: More Music Agency, ul. Wojewódzka 26a/5, 40-026 Katowice.

  • Czy mogę wnieść parasol?

    Tak.

  • Czy mogę wprowadzić rower, wnieść rolki, deskorolkę, hulajnogę itp.?

    Z uwagi na bezpieczeństwo innych uczestników Festiwalu, Organizator nie wyraża na to zgody.

  • Czy mogę wejść np. z psem?

    Wejście na teren imprezy z psem (lub jakimkolwiek innym zwierzęciem) jest zabronione.

  • Czy mogę wnieść swój leżak / krzesełko?

    Niestety nie.

  • Czy mogę wnieść profesjonalne urządzenie rejestrujące obraz i/lub dźwięk?

    Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio i wielkoformatowych itd.! Zabrania się również wnoszenia kamer video oraz profesjonalnych rejestratorów dźwięku. Tylko akredytowani dziennikarze są uprawnieni do wnoszenia na teren imprezy profesjonalnego sprzętu rejestrującego obraz i dźwięk.

  • Czy mogę wejść na teren imprezy z papierosem elektronicznym?

    Tak.

  • Czy osoby chore np. na cukrzycę mogą zabrać ze sobą lekarstwa i konieczne przybory medyczne lub wnieść własne jedzenie?

    Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa, przybory medyczne do podania lekarstwa, jedzenie i napoje, wymagane jest jednak okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie.

  • Czy muszę posiadać przy sobie dowód tożsamości by wejść na teren imprezy?

    Tak. Dowód tożsamości jest wymagany i Służby Porządkowe mogą poprosić o jego okazanie.

  • Czy mogę opuścić teren Festiwalu i po jakimś czasie na niego powrócić?

    Tak, jeśli posiadasz na ręce ważną, nieuszkodzoną i zapiętą opaskę. Wejście na teren Festiwalu tylko przez główne wejście od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.

  • Czy przebywając na terenie Festiwalu jestem ubezpieczony?

    Tak. Organizator posiada ubezpieczenie OC.

bilety

  • Do kiedy trwa sprzedaż on-line?

    W dniach trwania Festiwalu (28.06 – 01.07) sprzedaż on-line biletów na dany dzień wydarzenia, będzie prowadzona przez cały czas na stronach going.pl oraz ticketmaster.pl

  • Czy sprzedaż biletów będzie prowadzona przed wejściem na teren wydarzenia?

    Tak, w każdym dniu Festiwalu czynne będą punkty sprzedaży stacjonarnej.
    28.06, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 16:00 – 21:00 (wymiana opasek i sprzedaż karnetów)
    29.06 – 30.06, wejście główne od ul. Tadeusza Dobrowolskiego, godz.: 16:00 – 04:00
    01.07, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 17:00 – 20:00

  • Czy jeśli zakupiłam/em bilet drogą elektroniczną to muszę go wydrukować?

    Nie, ale by uniknąć ewentualnych problemów z odczytem biletu zachęcamy do posiadania również wydrukowanej kopi.

  • Nie mogę uczestniczyć w imprezie. Czy i jak mogę zwrócić bilet?

    Zakupione bilety / karnety nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

  • Czy mogę wymienić karnet na inny?

    Niestety nie ma takiej możliwości.

  • Czy kupując bilety grupowe otrzymam zniżkę?

    Niestety nie.

  • Co zrobić jeśli zgubiłam/em opaskę? Czy mogę otrzymać duplikat?

    Nie będzie możliwości uzyskania duplikatów.

  • Moja opaska została uszkodzona. Czy mogę ją wymienić na nową?

    Tak. W tym celu udaj się niezwłocznie do Punktu Informacyjnego przy bramie wejściowej na teren imprezy, w którym opaska zostanie wymieniona na nową i zapięta na ręce. Wymianie podlegają tylko opaski uszkodzone na terenie imprezy.

  • Zakupiłem bilet, został wysłany pocztą, ale jeszcze nie doszedł. Co mam zrobić?

    W przypadku, w którym zamówiony i opłacony bilet / karnet nie dotrze do Ciebie najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem Festiwalu, skontaktuj się z biurem Ticketmaster od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 – 17:00.

    Ticketmaster
    ul. Osikowa 45
    40-181 Katowice
    e-mail: biuro@ticketpro.pl
    tel. : 32 352 00 04

  • Zgubiłem bilet. Co mam zrobić?

    W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, utraty lub kradzieży biletów skontaktuj się z Ticketmaster w celu ustalenia postępowania reklamacyjnego.

    Ticketmaster
    ul. Osikowa 45
    40-181 Katowice
    e-mail: biuro@ticketpro.pl
    tel. : 32 352 00 04

płatności

  • Jakie będą akceptowalne formy płatności na terenie Festiwalu?

    Jedynymi akceptowalnymi formami płatności na terenie Festiwalu będą specjalne kupony oraz karty płatnicze.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie bankomat?

    Na terenie Festiwalu nie będzie bankomatu.

  • Jakie karty płatnicze / kredytowe będą akceptowane?

    Na terenie festiwalu będą akceptowane karty: Diners Club, Discover, Maestro, Master Card, VISA.

jedzenie i picie

  • Gdzie na terenie Festiwalu mogę kupić wodę?

    Woda będzie dostępna na barach z wysokoprocentowym alkoholem oraz w specjalnych punktach na terenie Festiwalu oznakowanych napisem „WODA”

  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść swoje jedzenie i picie?

    Zabronione jest wnoszenie własnego jedzenia oraz napojów na teren Festiwalu.

  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść własny alkohol?

    Nie. Wnoszenie własnego alkoholu jest zabronione.

  • Czy na terenie imprezy będzie można zakupić alkohol wysokoprocentowy?

    Tak. Alkohol wysokoprocentowy będzie dostępny w sprzedaży.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie prowadzona sprzedaż papierosów?

    Organizator nie planuje sprzedaży papierosów, ale w ograniczonej ilości będą dostępne w restauracji Cadenza (NOSPR).

  • Czy na terenie Festiwalu będą dostępne produkty wegetariańskie / wegańskie?

    Tak.

niepełnosprawni

  • Czy osobom niepełnosprawnym (z potwierdzoną grupą inwalidzką) przysługuje zniżka na bilety?

    Zniżka nie przysługuje osobom niepełnosprawnym.

  • Czy opiekun osoby niepełnosprawnej musi zakupić bilet?

    Tak.

  • Czy osoba niewidoma może wejść na teren imprezy z psem przewodnikiem?

    Tak, ale tylko w przypadku okazania przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.

  • Czy na terenie imprezy będą toalety dla osób niepełnosprawnych?

    Tak. Na terenie wydarzenia będą wyznaczone toalety przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

  • Czy dla osób niepełnosprawnych będzie przewidziany parking?

    Tak.

dzieci

  • Czy na teren Festiwalu można wejść z dzieckiem?

    Tak, ale osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie Festiwalu tylko pod opieką osoby dorosłej, która w punkcie informacyjnym przy wejściu na teren Festiwalu podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!

  • Czy dziecko musi mieć bilet?

    Dzieci do lat 10 mają bezpłatny wstęp na teren Festiwalu.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie Strefa dla Dzieci?

    Oczywiście! Na Festiwal zapraszamy również rodziców z dziećmi.

  • W jakich dniach i godzinach Strefa dla Dzieci będzie czynna?

    Strefa dla Dzieci będzie czynna w piątek i sobotę (29-30.06) w godzinach 17:00 – 22:00.

  • Czy Strefa dla Dzieci będzie płatna?

    No co ty?!

  • Czy trzeba wcześniej zapisywać / rejestrować dziecko?

    Nie trzeba.

  • Czy strefa dla dzieci ma jakieś ograniczenia wiekowe?

    Tak. Minimalny wiek dziecka to 4 lata, a maksymalny to 12 lat.

  • Kto będzie sprawował opiekę w strefie dla dzieci?

    Nauczyciele wychowania przedszkolnego.

  • Spotkałam/em na terenie Festiwalu zagubione dziecko. Co mam zrobić?

    Każde dziecko przy wejściu dostaje na rękę opaskę z numerem telefonu do rodzica/opiekuna. Zadzwoń do rodzica lub/i zaprowadź dziecko do punktu info/bilety.

parking & dojazd

  • Chcę przyjechać rowerem. Czy zostanę wpuszczona/y na teren?

    Ze względu na bezpieczeństwo pozostałych uczestników wstęp na teren imprezy z rowerem nie będzie możliwy.

  • Czy na terenie Festiwalu będą strzeżone stojaki na rowery?

    Stojaki na rowery będą zlokalizowane przed wejściem głównym na teren Festiwalu, ale nie będą strzeżone. Dodatkowo w pobliżu głównego wejścia zostanie tymczasowo zlokalizowana stacja miejskiego roweru „City by bike.”

  • Czy na terenie Festiwalu będzie parking dla samochodów?

    Nie, Organizator nie zapewnia parkingu dla uczestników. Nasze wydarzenie odbywa się w centrum miasta i nie mam możliwości zorganizowania parkingu dla tak wielu pojazdów. Polecamy transport publiczny.

  • Jak najlepiej dojechać komunikacją publiczną na teren festiwalu z kolejowego dworca głównego w Katowicach?

    Dojazd w pobliże terenu Festiwalu umożliwią wszystkie autobusy zatrzymujące się przy Rondzie i/lub przy al. Roździeńskiego. Zorganizowana zostanie również darmowa komunikacja festiwalowa, czyli oznaczone autobusy przejeżdżające z dworca PKP przez centrum, Pole Namiotowe w pobliże terenu Festiwalu czyli do al. Roździeńskiego

  • Czy będzie parking na polu namiotowym?

    Tak. Liczba miejsc jest ograniczona i jest przeznaczona TYLKO dla klientów pola. Parking będzie bezpłatny.

  • Czy można zarezerwować miejsce parkingowe?

    Niestety nie.

  • Jakie są koordynaty GPS terenu imprezy?

    Szerokość geograficzna: 50.263507 | Długość geograficzna: 19.03489

sala kameralna NOSPR

  • Czy liczba miejsc jest ograniczona?

    Sala Kameralna NOSPR z uwagi na swój wyjątkowy charakter ma ograniczoną liczbę miejsc siedzących. Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników wstęp do sali będzie limitowany. By zagwarantować sobie miejsce warto przybyć na koncert z odpowiednim wyprzedzeniem.

  • Czy karnet / bilet 1-dniowy jest gwarancją wejścia do Sali Kameralnej?

    Pierwszeństwo wejścia do Sali Kameralnej będą mieli posiadacze karnetu 4-dniowego, dla których wejście zostanie otwarte na 20 min przed planowaną godziną rozpoczęcia koncertu. Na 10 minut przed koncertem wstęp zostanie otwarty dla wszystkich. Ilość miejsc będzie ograniczona i w obu przypadkach zadecyduje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Karnet / bilet 1-dniowy nie gwarantuje wejścia do Sali Kameralnej!

  • Czy aby wejść na koncert muszę posiadać dodatkowy bilet / wejściówkę?

    Nie. Podczas koncertu w Sali Kameralnej uczestniczyć będzie mogło pierwsze 400 osób.

  • Czy można rezerwować miejsca?

    Niestety nie.

pole namiotowe

  • W jakich dniach i godzinach działa pole namiotowe?

    28.06 (czwartek): od 12:00
    02.07 (poniedziałek): do 12:00

  • Jak mogę dokupić miejsce na polu namiotowym?

    Podczas przedsprzedaży miejsce na polu namiotowym można nabyć tylko razem z karnetem na Festiwal. Osoby, które kupiły już karnet i chcą teraz dodatkowo skorzystać z pola namiotowego, będą mogły wykupić miejsce w kasie stacjonarnej pola. Cena: 60 zł.

  • Czy pole namiotowe jest czynne 24h na dobę?

    Tak.

  • W jaki sposób mogę dostać się z pola namiotowego na Festiwal?

    Organizatorzy zapewniają bezpłatny dojazd autobusami z pola namiotowego na Festiwal w obie strony.

  • Czy na polu namiotowym będzie węzeł sanitarny?

    Tak, na polu namiotowym znajduje się węzeł sanitarny z ciepłymi prysznicami.

  • Czy na pole namiotowe mogę wnieść alkohol?

    Tak.

  • Czy pole namiotowe będzie chronione?

    Nad bezpieczeństwem pola będzie czuwać profesjonalna ochrona przez 24 h na dobę.

  • Kto może przebywać na terenie pola namiotowego?

    Wstęp jest dozwolony tylko dla osób, które wykupiły pole namiotowe i będą posiadały stosowną opaskę. Osoby postronne (np. goście) nie będą wpuszczane.

  • Czy na polu namiotowym będzie parking?

    Tak. Parking jest bezpłatny dla mieszkańców pola namiotowego.

  • Czy będzie miejsce na rozstawienie kamperów?

    Niestety nie. Będzie tylko miejsce do rozbicia namiotów.

  • Czy na polu namiotowym będzie sklep?

    Nie.

  • Czy będzie do wyboru miejsce z przyłączem elektrycznym?

    Niestety nie.

  • Czy na polu namiotowym będzie depozyt?

    Nie.

  • Czy na polu namiotowym będzie można wypożyczyć sprzęt kempingowy, jak namioty i leżaki?

    Wypożyczalnia sprzętu rekreacyjnego nie jest przewidziana.

  • Czy na polu namiotowym będzie wifi?

    Nie.

  • Czy na polu namiotowym będzie węzeł kuchenny z możliwością samodzielnego przygotowania posiłków i z wyposażeniem kuchennym (kuchenki, naczynia)?

    Nie.

reklamacje

  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Reklamację należy wysłać listem poleconym nie później niż 14 dni od daty zakończenia Imprezy na adres:

    More Music Agency
    ul. Wojewódzka 26a/3
    40-026 Katowice

    Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 21 dni od daty doręczenia listu poleconego.