Tauron Nowa Muzyka Katowice
20 - 22
VI 2019
TAURON
NOWA MUZYKA
KATOWICE

FAQ

Wstęp i Bezpieczeństwo

  • Od której godziny można wejść na teren Festiwalu?

    W piątek (21.06) bramy terenu imprezy zostaną otwarte o godzinie 18:00, natomiast w sobotę (22.06) zostaną otwarte o godzinie 17:00. W czwartek (20.06) wstęp do NOSPR od godz. 19:00.

  • Gdzie znajduje się wejście na teren Festiwalu?

    W dniach 21.06 i 22.06 (piątek i sobota) czynne będzie TYLKO jedno wejście na teren Festiwalu, które zostanie zlokalizowane od strony Muzeum Śląskiego (wstęp ul. Tadeusza Dobrowolskiego). Wejście do NOSPR (czwartek) od strony pl. Wojciecha Kilara.

  • Gdzie i kiedy można wymieniać bilety na opaski poza godzinami otwarcia bram?

    20.06, NOSPR, godz.: 16:00 – 21:00 (TYLKO KARNETY 3-DNIOWE!)
    21.06, wejście główne od ul. Tadeusza Dobrowolskiego, godz.: 12:00 – 03:30
    22.06, wejście główne od ul. Tadeusza Dobrowolskiego, godz.: 16:00 – 03:30

  • Czy na teren Festiwalu wstęp mają osoby niepełnoletnie?

    Osoba w wieku do 18 lat może uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, która przy pierwszym wejściu na Imprezę w punkcie informacyjnym podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę małoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!

  • Czy będzie depozyt?

    Tak. Depozyt zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (21.06) od godziny 18:00 i sobotę (22.06) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Koszt pozostawienia rzeczy w depozycie: 20 zł.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie punkt rzeczy znalezionych?

    Tak. Punkt rzeczy znalezionych zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (21.06) od godziny 18:00 oraz sobotę (22.06) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Po zakończeniu Festiwalu odbiór rzeczy pod adresem: More Music Agency, ul. Wojewódzka 26a/5, 40-026 Katowice.

  • Czy mogę wnieść parasol?

    Tak.

  • Czy mogę wprowadzić rower, wnieść rolki, deskorolkę, hulajnogę itp.?

    Z uwagi na obowiązujące przepisy i bezpieczeństwo innych uczestników Festiwalu, Organizator nie wyraża na to zgody.

  • Czy mogę wejść np. z psem?

    Wejście na teren imprezy z psem (lub jakimkolwiek innym zwierzęciem) jest zabronione.

  • Czy mogę wnieść swój leżak / krzesełko?

    Niestety nie.

  • Czy mogę wnieść profesjonalne urządzenie rejestrujące obraz i/lub dźwięk?

    Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio i wielkoformatowych itd.! Zabrania się również wnoszenia kamer video oraz profesjonalnych rejestratorów dźwięku. Tylko akredytowani dziennikarze są uprawnieni do wnoszenia na teren imprezy profesjonalnego sprzętu rejestrującego obraz i dźwięk.

  • Czy mogę wejść na teren imprezy z papierosem elektronicznym?

    Tak.

  • Czy osoby chore np. na cukrzycę mogą zabrać ze sobą lekarstwa i konieczne przybory medyczne lub wnieść własne jedzenie?

    Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa, przybory medyczne do podania lekarstwa, jedzenie i napoje, wymagane jest jednak okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie.

  • Czy muszę posiadać przy sobie dowód tożsamości by wejść na teren imprezy?

    Tak. Dowód tożsamości jest wymagany i Służby Porządkowe mogą poprosić o jego okazanie.

  • Czy mogę opuścić teren Festiwalu i po jakimś czasie na niego powrócić?

    Tak, jeśli posiadasz na ręce ważną, nieuszkodzoną i zapiętą opaskę. Wejście na teren Festiwalu tylko przez główne wejście od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.

  • Czy przebywając na terenie Festiwalu jestem ubezpieczony?

    Tak. Organizator posiada ubezpieczenie OC.

Bilety

  • Do kiedy trwa sprzedaż on-line?

    W dniach trwania Festiwalu (20.06 – 22.06) sprzedaż on-line biletów na dany dzień wydarzenia będzie prowadzona do godz.: 22:00.

    Informujemy również, że karnety 3-dniowe oraz bilety 1-dniowe (piątek) są wyprzedane! Dostępne są jeszcze karnety 2-dniowe (21-22.06) i bilety na sobotę (22.06).

  • Czy sprzedaż biletów będzie prowadzona przed wejściem na teren wydarzenia?

    Tak, w każdym dniu Festiwalu czynne będą punkty sprzedaży stacjonarnej.

    20.06, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 16:00 – 21:00
    21.06, wejście główne od ul. Tadeusza Dobrowolskiego, godz.: 17:00 – 04:00
    22.06, wejście główne od ul. Tadeusza Dobrowolskiego, godz.: 16:00 – 04:00

    Informujemy również, że karnety 3-dniowe oraz bilety 1-dniowe (piątek) są wyprzedane! Dostępne są jeszcze tylko karnety 2-dniowe (21-22.06) i bilety na sobotę (22.06). 

  • Czy kupując bilety grupowe otrzymam zniżkę?

    Niestety nie.

  • Czy jeśli zakupiłam/em bilet drogą elektroniczną to muszę go wydrukować?

    Nie, ale by uniknąć ewentualnych problemów z odczytem biletu zachęcamy do posiadania również wydrukowanej kopii.

  • Nie mogę uczestniczyć w imprezie. Czy i jak mogę zwrócić bilet?

    Zakupione bilety / karnety nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

  • Co zrobić jeśli zgubiłam/em opaskę? Czy mogę otrzymać duplikat?

    Nie będzie możliwości uzyskania duplikatów

  • Czy mogę wymienić karnet na inny?

    Niestety nie ma takiej możliwości.

  • Moja opaska została uszkodzona. Czy mogę ją wymienić na nową?

    Tak. W tym celu udaj się niezwłocznie do Punktu Informacyjnego przy bramie wejściowej na teren imprezy, w którym opaska zostanie wymieniona na nową i zapięta na ręce. Wymianie podlegają tylko opaski uszkodzone na terenie imprezy.

  • Zakupiłem bilet, został wysłany pocztą, ale jeszcze nie doszedł. Co mam zrobić?

    W przypadku, w którym zamówiony i opłacony bilet / karnet nie dotrze do Ciebie najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem Festiwalu, skontaktuj się z biurem Ticketmaster od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 – 17:00.

    Ticketmaster
    ul. Bukowińska 22B
    02-703 Warszawa
    e-mail: info@ticketmaster.pl

    tel. : +48 22 395 87 00

  • Zgubiłem bilet. Co mam zrobić?

    W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, utraty lub kradzieży biletów skontaktuj się z Ticketmaster w celu ustalenia postępowania reklamacyjnego.

     

    Ticketmaster
    ul. Bukowińska 22B
    02-703 Warszawa
    e-mail: info@ticketmaster.pl

    tel. : +48 22 395 87 00

Koncert KRAFTWERK

  • Czy mój bilet obejmuje również koncert Kraftwerk?

    Nie sprzedawaliśmy osobnego biletu na to wydarzenie. Jeśli masz jeden z poniższych biletów:

    • karnet 3-dniowy (20-22.06)
    • karnet 2-dniowy (21-22.06)
    • bilet 1-dniowy na piątek (21.06)

     

    to przed Tobą niezapomniane chwile z Kraftwerk! :)
  • Gdzie zagra Kraftwerk?

    Zespół zagra na Scenie Miasta Muzyki, która jest zlokalizowana na terenie Festiwalu w budynku Międzynarodowego Centrum Kongresowego (MCK). Przestrzeń jest oczywiście zadaszona.

  • Czy otrzymam okulary 3-D?

    Tak. Przed wejściem do hali otrzymasz bezpłatne okulary 3-D. Z tego powodu prosimy o przybycie wcześniej, by zdążyć odebrać okulary jeszcze przed rozpoczęciem koncertu. Wejście już od godz.: 21:15. Nie czekaj do ostatniej chwili!

  • Czy mogę odebrać okulary dla drugiej osoby?

    Niestety nie. Każda osoba może odebrać maksymalnie 1 szt.

  • Czy okulary są do zwrotu?

    Nie, możesz je zatrzymać.

  • O której godzinie mogę wejść na koncert?

    Zachęcamy do wcześniejszego niż zwykle przybycia na koncert. Z uwagi na dystrybucję bezpłatnych okularów 3-D, a także bardzo duże zainteresowanie występem Kraftwerk, mogą pojawić się kolejki. Dlatego wstęp na halę będzie otwarty już od godz. 21:15. Nie czekaj do ostatniej chwili!

  • Czy mogę wejść na koncert z dzieckiem?

    Oczywiście, ale możesz je również oddać pod opiekę do Strefy dla dzieci, którą znajdziesz na terenie festiwalu. Strefa w piątek (21.06) działa dłużej i będzie czynna do godz. 23:30.

Płatności

  • Jakie będą akceptowalne formy płatności na terenie Festiwalu?

    Jedynymi akceptowalnymi formami płatności na terenie festiwalu będą specjalne kupony oraz karty płatnicze. Informujemy, że na terenie festiwalu będzie tylko jeden punkt wymiany kuponów. Zalecamy korzystanie z kart płatniczych.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie bankomat?

    Na terenie Festiwalu nie będzie bankomatu.

  • Jakie karty płatnicze / kredytowe będą akceptowane?

    Na terenie Festiwalu będą akceptowane karty: Diners Club, Discover, Maestro, Master Card, VISA.

Jedzenie i picie

  • Gdzie na terenie Festiwalu mogę kupić wodę?

    Woda będzie dostępna na barach z wysokoprocentowym alkoholem oraz na stoiskach Coca-Coli.

    Z uwagi na zapowiadane wysokie temperatury, planowana jest również bezpłatna dystrybucja wody pitnej dzięki uprzejmości Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów S.A. w Katowicach

  • Czy mogę wnieść bidon lub butelkę filtrująca?
    Tak, ale pojemniki muszą być puste.
  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść swoje jedzenie i picie?
    Zabronione jest wnoszenie własnego jedzenia i napojów (poza wodą)* na teren Festiwalu.

    *Można wnieść do 0,5 l wody w plastikowej, oryginalnie zamkniętej butelce.

  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść własny alkohol?

    Nie. Wnoszenie własnego alkoholu jest zabronione.

  • Czy na terenie imprezy będzie można zakupić alkohol wysokoprocentowy?

    Tak. Alkohol wysokoprocentowy będzie dostępny w sprzedaży.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie prowadzona sprzedaż papierosów?

    Papierosy będą sprzedawane w dedykowanych strefach tytoniowych.

  • Czy na terenie Festiwalu będą dostępne produkty wegetariańskie / wegańskie?

    Tak.

Niepełnosprawni

  • Czy osobom niepełnosprawnym (z potwierdzoną grupą inwalidzką) przysługuje zniżka na bilety?

    Zniżka nie przysługuje osobom niepełnosprawnym.

  • Czy opiekun osoby niepełnosprawnej musi zakupić bilet?

    W przypadku, gdy osoba niepełnosprawna (z potwierdzoną grupą inwalidzką), z uwagi na rodzaj niepełnosprawności fizycznej porusza się na wózku inwalidzkim, wspomaga się kulami, chodzikiem, lub posiada dysfunkcję wzroku lub słuchu, jak i z uwagi na rodzaj niepełnosprawności intelektualnej, wymaga stałej opieki, jej opiekun uprawniony jest do zakupu Biletu z uwzględnieniem 50% obniżki ceny. Osoby niepełnosprawne, które chcą zakupić bilet dla opiekuna ze zniżką, muszą napisać na adres: zamowienia@ebilet.pl. Osoba niepełnosprawna uczestnicząca w Imprezie wraz z opiekunem zobowiązana jest do posiadania w czasie Imprezy orzeczenie potwierdzające przyznaną grupę inwalidzką. Organizator zastrzega możliwość weryfikacji posiadania orzeczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w szczególności przy wejściu na Imprezę osoby niepełnosprawnej wraz z jej opiekunem, który skorzystał z możliwości zakupu Biletu z uwzględnieniem obniżki.

  • Czy osoba niewidoma może wejść na teren imprezy z psem przewodnikiem?

    Tak, ale tylko w przypadku okazania przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.

  • Czy na terenie imprezy będą toalety dla osób niepełnosprawnych?

    Tak. Na terenie wydarzenia będą wyznaczone toalety przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

  • Czy dla osób niepełnosprawnych będą przygotowane specjalne podesty pod każdą ze scen?

    Specjalne podesty dla osób niepełnosprawnych będą przygotowane przy scenach w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Dodatkowo dla osób niepełnosprawnych w siedzibie NOSPR znajdują się specjalne przystosowane miejsca (dotyczy koncertu otwarcia).

  • Czy dla osób niepełnosprawnych będzie przewidziany parking?

    Tak. Osoby niepełnosprawne zainteresowane miejscem parkingowym proszone są o kontakt przed rozpoczęciem festiwalu (do 20.06) i zgłoszenie zapotrzebowania. Numer kontaktowy: 500 577 454.

Dzieci

  • Czy na teren Festiwalu można wejść z dzieckiem?

    Tak, ale osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie Festiwalu tylko pod opieką osoby dorosłej, która w punkcie informacyjnym przy wejściu na teren Festiwalu podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!

  • Czy dziecko musi mieć bilet?

    Dzieci do lat 10 mają bezpłatny wstęp na teren Festiwalu.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie Strefa dla Dzieci?

    Oczywiście! Na Festiwal zapraszamy również rodziców z dziećmi.

  • W jakich dniach i godzinach Strefa dla Dzieci będzie czynna?

    Strefa dla Dzieci będzie czynna w piątek w godzinach 18:00-23:30. W sobotę, w godzinach 17:00-23:00.

  • Czy Strefa dla Dzieci będzie płatna?

    No co ty?!

  • Czy trzeba wcześniej zapisywać / rejestrować dziecko?

    Nie trzeba.

  • Czy strefa dla dzieci ma jakieś ograniczenia wiekowe?

    Tak. Minimalny wiek dziecka to 4 lata, a maksymalny to 12 lat.

  • Kto będzie sprawował opiekę w strefie dla dzieci?

    Nauczyciele wychowania przedszkolnego.

  • Spotkałam/em na terenie Festiwalu zagubione dziecko. Co mam zrobić?

    Każde dziecko przy wejściu dostaje na rękę opaskę z numerem telefonu do rodzica/opiekuna. Zadzwoń do rodzica lub/i zaprowadź dziecko do punktu info/bilety.

Parking & dojazd

  • Chcę przyjechać rowerem. Czy zostanę wpuszczona/y na teren?

    Ze względu na bezpieczeństwo pozostałych uczestników wstęp na teren imprezy z rowerem nie będzie możliwy.

  • Czy na terenie Festiwalu będą strzeżone stojaki na rowery?

    Stojaki na rowery nie są planowane.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie parking dla samochodów?

    Nie, Organizator nie zapewnia parkingu dla uczestników.

  • Jak najlepiej dojechać komunikacją publiczną na teren festiwalu z kolejowego dworca głównego w Katowicach?

    Dojazd w pobliże terenu Festiwalu umożliwią wszystkie autobusy linii S1 zatrzymujące się przy Rondzie i/lub przy al. Roździńskiego. Zorganizowana zostanie również darmowa komunikacja festiwalowa, czyli oznaczone autobusy przejeżdżające z dworca PKP przez centrum, Sztauwajery w pobliże terenu festiwalu czyli do al. Roździńskiego.

  • Jakie są koordynaty GPS terenu imprezy?

    Szerokość geograficzna: 50.263507 | Długość geograficzna: 19.03489

Sala Kameralna NOSPR

  • Czy liczba miejsc jest ograniczona?

    Sala Kameralna NOSPR z uwagi na swój wyjątkowy charakter ma ograniczoną liczbę miejsc siedzących. Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników wstęp do sali będzie limitowany. By zagwarantować sobie miejsce warto przybyć na koncert z odpowiednim wyprzedzeniem.

  • Czy karnet / bilet 1-dniowy jest gwarancją wejścia do Sali Kameralnej?

    Pierwszeństwo wejścia do Sali Kameralnej będą mieli posiadacze karnetu 3-dniowego, dla których wejście zostanie otwarte na 20 min przed planowaną godziną rozpoczęcia koncertu. Na 10 minut przed koncertem wstęp zostanie otwarty dla wszystkich. Ilość miejsc będzie ograniczona i w obu przypadkach decydować będzie zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Karnet/bilet 1-dniowy nie gwarantuje wejścia do Sali Kameralnej!

  • Czy aby wejść na koncert muszę posiadać dodatkowy bilet / wejściówkę?

    Nie. Podczas koncertu w Sali Kameralnej uczestniczyć będzie mogło pierwsze 400 osób.

  • Czy można rezerwować miejsca?

    Niestety nie.

Pole namiotowe

  • Czy w tym roku funkcjonuje pole namiotowe?

    Tak, w tym roku pole namiotowe dla uczestników znajduje się na terenie Campingu 215.
    W celu rezerwacji miejsc (liczba ograniczona!) prosimy o kontakt bezpośrednio z zarządcą campingu. Wszelkie informacja na temat pola namiotowego znajdziecie na:

    http://camping.mosir.katowice.pl
    Adres:

    Camping 215

    ul. Trzech Stawów 23
    40-291 Katowice
    tel. 32 255-53-88
    recepcja: 32 256-59-39
    email: camping@mosir.katowice.pl

     

     

  • W jaki sposób mogę dostać się z pola namiotowego na Festiwal?

    Organizatorzy zapewniają bezpłatny dojazd autobusami z pola namiotowego na Festiwal w obie strony.

Reklamacje

  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Reklamację należy wysłać listem poleconym nie później niż 14 dni od daty zakończenia Imprezy na adres:

    More Music Agency
    ul. Wojewódzka 26a/3
    40-026 Katowice

    Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 21 dni od daty doręczenia listu poleconego.