Tauron Nowa Muzyka Katowice
29.07-
01.08
2021
TAURON
NOWA MUZYKA
KATOWICE

FAQ

Bilety

  • Czy muszę wymienić bilet z zeszłorocznej, przeniesionej edycji?

    Na 16. edycję festiwalu w 2021 roku obowiązują odrębne bilety w specjalnej cenie. Posiadając karnet/bilet z 2020 roku możesz zakupić bilet na 2021 rok w promocyjnej cenie – 149 zł. Zakup karnetu/biletu na 2022 rok również upoważnia Cię do zniżki na zakup biletu na  2021 rok.

    Wszystkie zakupione dotąd karnety i bilety z ubiegłoroczną datą festiwalu zachowują ważność i upoważniają do wejścia na festiwal w 2022 roku.

  • Mam karnet/bilet z 2020 roku, czy mogę wejść na Festiwal w 2021 roku?

    Nie. Na 16. edycję festiwalu obowiązują odrębne bilety w specjalnej cenie. Posiadając karnet/bilet z 2020 roku możesz zakupić bilet na 2021 rok w promocyjnej cenie 149 zł. Zakup karnetu/biletu na 2022 rok również upoważnia Cię do zniżki na zakup biletu w 2021 roku.

  • Jak mogę uzyskać zniżkę na zakup biletu w 2021 roku?

    Jeżeli posiadasz karnet/bilet z 2020 roku lub kupiłeś karnet/bilet na 2022 rok masz prawo kupić bilet na 2021 rok w promocyjnej cenie 149 zł.

    Going:

    Do wszystkich osób, które zakupiły bilet i wyraziły zgodę na komunikację marketingową został wysłany mail z instrukcją jak kupić bilet po zaniżonej cenie.

    ebilet:

    Do wszystkich osób, które zakupiły bilet i wyraziły zgodę na komunikację marketingową został wysłany mail z instrukcją jak kupić bilet po zaniżonej cenie.

    Jeśli nie wyraziłeś zgody na komunikację marketingową i nie otrzymałeś maila, wpisz 16 – znakowy kod posiadanego biletu w polu „kod rabatowy” podczas zakupu nowego biletu. Cena automatycznie zostanie obniżona do 149 zł.

    Ticketmaster:

    Do wszystkich osób, które zakupiły bilet i wyraziły zgodę na komunikację marketingową został wysłany mail z instrukcją jak kupić bilet po zaniżonej cenie.

    EMPIK (bilety papierowe):

    Wszystkie salony w kraju są poinformowane o kodzie zniżkowym na Tauron 2021.

    W razie dalszych problemów z biletami prosimy o kontakt

  • Koncert otwarcia w 2021 roku – czy i kiedy będą bilety?

    Koncert otwarcia w 2021 roku będzie osobno biletowany. Przez wzgląd na kameralne miejsce wydarzenia, będą obowiązywać odrębne wejściówki w symbolicznych cenach. O szczegółach poinformujemy wkrótce.

  • Do kiedy trwa sprzedaż on-line?

    Sprzedaż on-line na 16. edycję festiwalu, która odbędzie się w dniach 29.07 – 1.08.2021, trwa do 29.07.2021.

    Obowiązują tu następujące ceny:

    Karnet 2-dniowy za 199 zł – dla osób, które nie posiadają biletów/karnetów z poprzednich edycji lub nie zakupiły biletu/karnetu na 2022 rok.

    Karnet 2-dniowy za 149 zł  – dla osób, które posiadają już karnety lub zakupią wejściówki na przyszłoroczny festiwal w 2022 rok. Szczegóły w bileteriach gdzie zakupiliście bilet lub w salonach Empik

    oraz

    140 zł za bilet 1-dniowy

    40 zł za bilet na koncert otwarcia

  • Kiedy odbędzie się festiwal w 2022 roku?

    Przyszłoroczna, 17. edycja festiwalu w 2022 roku odbędzie się w dniach 28.07.2022 – 31.07.2022. Jeżeli posiadasz karnet/bilet z 2020 roku, masz prawo wziąć udział w festiwalu w 2022 roku.

  • Nie mogę uczestniczyć w imprezie. Czy i jak mogę zwrócić bilet?

    W każdej chwili masz prawo zwrócić karnet/bilet. W sprawie zwrotu skontaktuj się ze swoją bileterią.

Wstęp i Bezpieczeństwo

  • Od której godziny można wejść na teren Festiwalu?

    W piątek bramy terenu imprezy zostaną otwarte o godzinie 18:00, natomiast w sobotę zostaną otwarte o godzinie 17:00.

  • Gdzie znajduje się wejście na teren Festiwalu?

    W piątek i sobotę czynne będzie TYLKO jedno wejście na teren Festiwalu, które zostanie zlokalizowane od strony ul. Olimpijskiej, na wysokości Miedzynarodowego Centrum Kongresowego (MCK).

  • Gdzie i kiedy można wymieniać bilety na opaski poza godzinami otwarcia bram?

    Więcej informacji niebawem

  • Czy na teren Festiwalu wstęp mają osoby niepełnoletnie?

    Osoba w wieku do 18 lat może uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, która przy pierwszym wejściu na Imprezę w punkcie informacyjnym podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę małoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!

  • Czy będzie depozyt?

    Tak. Depozyt zostanie zlokalizowany w środku Międzynarodowego Centrum Kultury (MCK). Koszt pozostawienia rzeczy w depozycie: 20 zł.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie punkt rzeczy znalezionych?

    Tak. Punkt rzeczy znalezionych zostanie zlokalizowany w środku Międzynarodowego Centrum Kultury (MCK). Po zakończeniu Festiwalu odbiór rzeczy pod adresem: More Music Agency, ul. Wojewódzka 26a/5, 40-026 Katowice.

  • Czy mogę wnieść parasol?

    Tak.

  • Czy mogę wprowadzić rower, wnieść rolki, deskorolkę, hulajnogę itp.?

    Z uwagi na obowiązujące przepisy i bezpieczeństwo innych uczestników Festiwalu, Organizator nie wyraża na to zgody.

  • Czy mogę wejść np. z psem?

    Wejście na teren imprezy z psem (lub jakimkolwiek innym zwierzęciem) jest zabronione.

  • Czy mogę wnieść swój leżak / krzesełko?

    Niestety nie.

  • Czy mogę wnieść profesjonalne urządzenie rejestrujące obraz i/lub dźwięk?

    Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio i wielkoformatowych itd.! Zabrania się również wnoszenia kamer video oraz profesjonalnych rejestratorów dźwięku. Tylko akredytowani dziennikarze są uprawnieni do wnoszenia na teren imprezy profesjonalnego sprzętu rejestrującego obraz i dźwięk.

  • Czy mogę wejść na teren imprezy z papierosem elektronicznym?

    Tak.

  • Czy osoby chore np. na cukrzycę mogą zabrać ze sobą lekarstwa i konieczne przybory medyczne lub wnieść własne jedzenie?

    Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa, przybory medyczne do podania lekarstwa, jedzenie i napoje, wymagane jest jednak okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie.

  • Czy muszę posiadać przy sobie dowód tożsamości by wejść na teren imprezy?

    Tak. Dowód tożsamości jest wymagany i Służby Porządkowe mogą poprosić o jego okazanie.

  • Czy mogę opuścić teren Festiwalu i po jakimś czasie na niego powrócić?

    Tak, jeśli posiadasz na ręce ważną, nieuszkodzoną i zapiętą opaskę. Wejście na teren Festiwalu tylko przez główne wejście od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.

  • Czy przebywając na terenie Festiwalu jestem ubezpieczony?

    Tak. Organizator posiada ubezpieczenie OC.

Płatności

  • Jakie będą akceptowalne formy płatności na terenie Festiwalu?

    Jedynymi akceptowalnymi formami płatności na terenie festiwalu będą karty płatnicze.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie bankomat?

    Na terenie Festiwalu nie będzie bankomatu.

  • Jakie karty płatnicze / kredytowe będą akceptowane?

    Na terenie Festiwalu będą akceptowane karty: Diners Club, Discover, Maestro, Master Card, VISA.

Jedzenie i picie

  • Gdzie na terenie Festiwalu mogę kupić wodę?

    Woda będzie dostępna na barach z wysokoprocentowym alkoholem oraz na stoiskach Coca-Coli.

  • Czy mogę wnieść bidon lub butelkę filtrująca?
    Tak, ale pojemniki muszą być puste.
  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść swoje jedzenie i picie?
    Zabronione jest wnoszenie własnego jedzenia i napojów (poza wodą)* na teren Festiwalu.

    *Można wnieść do 0,5 l wody w plastikowej, oryginalnie zamkniętej butelce.

  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść własny alkohol?

    Nie. Wnoszenie własnego alkoholu jest zabronione.

  • Czy na terenie imprezy będzie można zakupić alkohol wysokoprocentowy?

    Tak. Alkohol wysokoprocentowy będzie dostępny w sprzedaży.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie prowadzona sprzedaż papierosów?

    Papierosy będą sprzedawane w dedykowanych strefach tytoniowych.

  • Czy na terenie Festiwalu będą dostępne produkty wegetariańskie / wegańskie?

    Tak.

Niepełnosprawni

  • Czy osobom niepełnosprawnym (z potwierdzoną grupą inwalidzką) przysługuje zniżka na bilety?

    Zniżka nie przysługuje osobom niepełnosprawnym.

  • Czy opiekun osoby niepełnosprawnej musi zakupić bilet?

    W przypadku, gdy osoba niepełnosprawna (z potwierdzoną grupą inwalidzką), z uwagi na rodzaj niepełnosprawności fizycznej porusza się na wózku inwalidzkim, wspomaga się kulami, chodzikiem, lub posiada dysfunkcję wzroku lub słuchu, jak i z uwagi na rodzaj niepełnosprawności intelektualnej, wymaga stałej opieki, jej opiekun uprawniony jest do zakupu Biletu z uwzględnieniem 50% obniżki ceny. Osoby niepełnosprawne, które chcą zakupić bilet dla opiekuna ze zniżką, muszą napisać na adres: zamowienia@ebilet.pl. Osoba niepełnosprawna uczestnicząca w Imprezie wraz z opiekunem zobowiązana jest do posiadania w czasie Imprezy orzeczenie potwierdzające przyznaną grupę inwalidzką. Organizator zastrzega możliwość weryfikacji posiadania orzeczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w szczególności przy wejściu na Imprezę osoby niepełnosprawnej wraz z jej opiekunem, który skorzystał z możliwości zakupu Biletu z uwzględnieniem obniżki.

  • Czy osoba niewidoma może wejść na teren imprezy z psem przewodnikiem?

    Tak, ale tylko w przypadku okazania przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.

  • Czy na terenie imprezy będą toalety dla osób niepełnosprawnych?

    Tak. Na terenie wydarzenia będą wyznaczone toalety przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

  • Czy dla osób niepełnosprawnych będą przygotowane specjalne podesty pod każdą ze scen?

    Specjalne podesty dla osób niepełnosprawnych będą przygotowane przy scenach w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Dodatkowo dla osób niepełnosprawnych w siedzibie NOSPR znajdują się specjalne przystosowane miejsca (dotyczy koncertu otwarcia).

  • Czy dla osób niepełnosprawnych będzie przewidziany parking?

    Tak. Osoby niepełnosprawne zainteresowane miejscem parkingowym proszone są o kontakt przed rozpoczęciem festiwalu (do 29.07) i zgłoszenie zapotrzebowania. Numer kontaktowy: 500 577 454.

Dzieci

  • Czy na teren Festiwalu można wejść z dzieckiem?

    Tak, ale osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie Festiwalu tylko pod opieką osoby dorosłej, która w punkcie informacyjnym przy wejściu na teren Festiwalu podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!

  • Czy dziecko musi mieć bilet?

    Dzieci do lat 10 mają bezpłatny wstęp na teren Festiwalu.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie Strefa dla Dzieci?

    Oczywiście! Na Festiwal zapraszamy również rodziców z dziećmi.

  • W jakich dniach i godzinach Strefa dla Dzieci będzie czynna?

    Strefa dla Dzieci będzie czynna w piątek w godzinach 18:00-23:30. W sobotę, w godzinach 17:00-23:00.

  • Czy Strefa dla Dzieci będzie płatna?

    No co ty?!

  • Czy trzeba wcześniej zapisywać / rejestrować dziecko?

    Nie trzeba.

  • Czy strefa dla dzieci ma jakieś ograniczenia wiekowe?

    Tak. Minimalny wiek dziecka to 4 lata, a maksymalny to 12 lat.

  • Kto będzie sprawował opiekę w strefie dla dzieci?

    Nauczyciele wychowania przedszkolnego.

  • Spotkałam/em na terenie Festiwalu zagubione dziecko. Co mam zrobić?

    Każde dziecko przy wejściu dostaje na rękę opaskę z numerem telefonu do rodzica/opiekuna. Zadzwoń do rodzica lub/i zaprowadź dziecko do punktu info/bilety.

Parking & dojazd

  • Chcę przyjechać rowerem. Czy zostanę wpuszczona/y na teren?

    Ze względu na bezpieczeństwo pozostałych uczestników wstęp na teren imprezy z rowerem nie będzie możliwy.

  • Czy na terenie Festiwalu będą strzeżone stojaki na rowery?

    Stojaki na rowery nie są planowane.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie parking dla samochodów?

    Tak, parking przy Muzeum Śląskim będzie dostępny dla uczestników Festiwalu.

  • Jak najlepiej dojechać komunikacją publiczną na teren festiwalu z kolejowego dworca głównego w Katowicach?

    Dojazd w pobliże terenu Festiwalu umożliwią wszystkie autobusy linii S1 zatrzymujące się przy Rondzie i/lub przy al. Roździńskiego. Zorganizowana zostanie również darmowa komunikacja festiwalowa, czyli oznaczone autobusy przejeżdżające z dworca PKP przez centrum, Sztauwajery w pobliże terenu festiwalu czyli do al. Roździńskiego.

  • Jakie są koordynaty GPS terenu imprezy?

    Szerokość geograficzna: 50.263507 | Długość geograficzna: 19.03489

Reklamacje

  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Reklamację należy wysłać listem poleconym nie później niż 14 dni od daty zakończenia Imprezy na adres:

    More Music Agency
    ul. Wojewódzka 26a/3
    40-026 Katowice

    Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 21 dni od daty doręczenia listu poleconego.