fbpx
Tauron Nowa Muzyka Katowice
19-22.06.
2025
TAURON
NOWA MUZYKA
KATOWICE

FAQ

Bilety

  • Do kiedy trwa sprzedaż on-line?

    Sprzedaż on-line na 19. edycję festiwalu trwa do 20.06.2024. Bilety dostępne będą również w punktach biletowych przy wejściu na teren festiwalu.

     

  • Kiedy odbędzie się festiwal w 2024 roku?

    19. Edycja festiwalu w 2024 roku odbędzie się w dniach 20.06.2024 – 23.06.2024.

     

  • Gdzie odbywa się festiwal Tauron Nowa Muzyka Katowice 2024?

    Festiwal (dni 21-22 czerwca) odbędzie się na terenie Strefy Kultury, zlokalizowanej na terenie MCK, Muzeum Śląskiego, NOSPR i terenów przylegających. Wejście na imprezę będzie od Alei Roździeńskiego.

    Koncert otwarcia odbędzie się w siedzibie Katowic Miasta Ogrodów (plac Sejmu Śląskiego 2 ), a ostatni dzień festiwalu w JAZBARZE Muchowiec (poza Strefą Kultury).

  • Gdzie odbywa się koncert otwarcia?

    Koncert otwarcia 19. edycji odbędzie się w siedzibie Katowic Miasta Ogrodów przy placu Sejmu Śląskiego 2.

  • Gdzie odbędzie się 4. dzień festiwalu w dniu 23 czerwca?

    Czwarty dzień festiwalu odbędzie się w oficjalnym klubie festiwalowym, czyli w JazBarze Muchowiec przy ulicy Francuskiej 263 w Katowicach. Wstęp na dzień 4. jest bezpłatny dla posiadaczy opaski festiwalowej.

  • Jak mogę kupić bilet ze zniżką na Katowicką Kartę Mieszkańca?

    Bilety ze zniżką na KKM dostępne są na stronie:
    https://miasto-ogrodow.eu/

Wstęp i Bezpieczeństwo

  • Od której godziny można wejść na teren Festiwalu?

    W piątek bramy terenu imprezy zostaną otwarte o godzinie 18:00, w sobotę o 17:00.

  • Gdzie znajduje się wejście na teren Festiwalu?

    W piątek i sobotę czynne będzie TYLKO jedno wejście na teren Festiwalu, które zostanie zlokalizowane od strony Al. Walentego Roździeńskiego.

  • Gdzie i kiedy można wymieniać bilety na opaski?

    Bilety będą wymieniane na opaski w punktach zlokalizowanych przy wejściu głównym na festiwal od godziny 15:00 w dniach 21 i 22 czerwca.

  • Czy na teren Festiwalu wstęp mają osoby niepełnoletnie?

    Osoba w wieku do 18 lat może uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, która przy pierwszym wejściu na Imprezę w punkcie informacyjnym podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę małoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!

  • Czy będzie depozyt?

    Tak. Depozyt zostanie zlokalizowany przy wejściu na teren imprez. Koszt pozostawienia rzeczy w depozycie jest płatny – 50 zł.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie punkt rzeczy znalezionych?

    Tak. Punkt rzeczy znalezionych zostanie zlokalizowany przy wejściu na teren imprezy. Po zakończeniu Festiwalu odbiór rzeczy pod adresem: More Music Agency, ul. Wojewódzka 26a/5, 40-026 Katowice.

  • Czy mogę wnieść parasol?

    Tak.

  • Czy mogę wprowadzić rower, wnieść rolki, deskorolkę, hulajnogę itp.?

    Z uwagi na obowiązujące przepisy i bezpieczeństwo innych uczestników Festiwalu, Organizator nie wyraża na to zgody.

  • Czy mogę wejść np. z psem?

    Wejście na teren imprezy z psem (lub jakimkolwiek innym zwierzęciem) jest zabronione.

  • Czy mogę wnieść swój leżak / krzesełko?

    Niestety nie.

  • Czy mogę wnieść profesjonalne urządzenie rejestrujące obraz i/lub dźwięk?

    Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio i wielkoformatowych itd.! Zabrania się również wnoszenia kamer video oraz profesjonalnych rejestratorów dźwięku. Tylko akredytowani dziennikarze są uprawnieni do wnoszenia na teren imprezy profesjonalnego sprzętu rejestrującego obraz i dźwięk.

  • Czy mogę wejść na teren imprezy z papierosem elektronicznym?

    Tak.

  • Czy osoby chore np. na cukrzycę mogą zabrać ze sobą lekarstwa i konieczne przybory medyczne lub wnieść własne jedzenie?

    Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa, przybory medyczne do podania lekarstwa, jedzenie i napoje, wymagane jest jednak okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie.

  • Czy muszę posiadać przy sobie dowód tożsamości by wejść na teren imprezy?

    Tak. Dowód tożsamości jest wymagany i Służby Porządkowe mogą poprosić o jego okazanie.

  • Czy mogę opuścić teren Festiwalu i po jakimś czasie na niego powrócić?

    Tak, jeśli posiadasz na ręce ważną, nieuszkodzoną i zapiętą opaskę. Wejście na teren Festiwalu tylko przez główne wejście od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.

  • Czy przebywając na terenie Festiwalu jestem ubezpieczony?

    Tak. Organizator posiada ubezpieczenie OC.

Płatności

  • Jakie będą akceptowalne formy płatności na terenie Festiwalu?

    Jedynymi akceptowalnymi formami płatności na terenie festiwalu będą karty płatnicze.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie bankomat?

    Na terenie Festiwalu nie będzie bankomatu.

  • Jakie karty płatnicze / kredytowe będą akceptowane?

    Na terenie Festiwalu będą akceptowane karty: Diners Club, Discover, Maestro, Master Card, VISA.

Jedzenie i picie

  • Gdzie na terenie Festiwalu mogę kupić wodę?

    Tak, woda będzie dostępna. Planujemy również umieścić darmowy punkt z wodą w ogólnodostępnym beczkowozie.

  • Czy mogę wnieść bidon lub butelkę filtrująca?
    Tak, ale pojemniki muszą być puste.
  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść swoje jedzenie i picie?
    Zabronione jest wnoszenie własnego jedzenia i napojów (poza wodą)* na teren Festiwalu.

    *Można wnieść do 0,5 l wody w plastikowej, oryginalnie zamkniętej butelce.

  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść własny alkohol?

    Nie. Wnoszenie własnego alkoholu jest zabronione.

  • Czy na terenie imprezy będzie można zakupić alkohol wysokoprocentowy?

    Tak. Alkohol wysokoprocentowy będzie dostępny w sprzedaży.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie prowadzona sprzedaż papierosów?

    Papierosy będą sprzedawane w dedykowanych strefach tytoniowych.

  • Czy na terenie Festiwalu będą dostępne produkty wegetariańskie / wegańskie?

    Tak.

Osoby z niepełnosprawnością

  • Czy osobom z niepełnosprawnością (z potwierdzoną grupą inwalidzką) przysługuje zniżka na bilety?

    Zniżka nie przysługuje osobom z niepełnosprawnością.

  • Czy opiekun osoby z niepełnosprawnością musi zakupić bilet?

    Osoba z niepełnosprawnością musi kupić bilet/karnet, natomiast jej opiekun wchodzi za darmo. Dotyczy osób z widoczną niepełnosprawnością ruchową oraz osób niewidomych, z zastrzeżeniem prawa do weryfikacji stopnia niepełnosprawności.

    Osoba z niepełnosprawnością uczestnicząca w imprezie wraz z opiekunem zobowiązana jest do posiadania w czasie Imprezy orzeczenie potwierdzające przyznaną grupę inwalidzką. Organizator zastrzega możliwość weryfikacji posiadania orzeczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w szczególności przy wejściu na Imprezę osoby z niepełnosprawnością wraz z jej opiekunem.

  • Czy osoba niewidoma może wejść na teren imprezy z psem przewodnikiem?

    Tak, ale tylko w przypadku okazania przez osobę z niepełnosprawnością certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.

  • Czy na terenie imprezy będą toalety dla osób z niepełnosprawnością?

    Tak. Na terenie wydarzenia będą wyznaczone toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością.

  • Czy dla osób z niepełnosprawnością będą przygotowane specjalne podesty pod każdą ze scen?

    Specjalne podesty dla osób z niepełnosprawnością będą przygotowane przy scenach w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Dodatkowo dla osób z niepełnosprawnością w siedzibie NOSPR znajdują się specjalne przystosowane miejsca (dotyczy koncertu otwarcia).

  • Czy dla osób z niepełnosprawnością będzie przewidziany parking?

    Tak. Osoby z niepełnosprawnością zainteresowane miejscem parkingowym proszone są o kontakt przed rozpoczęciem festiwalu  i zgłoszenie zapotrzebowania drogą mailową.

Dzieci

  • Czy na teren Festiwalu można wejść z dzieckiem?

    Tak, ale osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie Festiwalu tylko pod opieką osoby dorosłej, która w punkcie informacyjnym przy wejściu na teren Festiwalu podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!

  • Czy dziecko musi mieć bilet?

    Dzieci do lat 10 mają bezpłatny wstęp na teren Festiwalu.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie Strefa dla Dzieci?

    Oczywiście! Na Festiwal zapraszamy również rodziców z dziećmi.

  • W jakich dniach i godzinach Strefa dla Dzieci będzie czynna?

    Strefa dla Dzieci będzie czynna w piątek w godzinach 17:30-22:00. W sobotę, w godzinach 17:30-22:00.

  • Czy Strefa dla Dzieci będzie płatna?

    No co ty?!

  • Czy trzeba wcześniej zapisywać / rejestrować dziecko?

    Nie trzeba.

  • Czy strefa dla dzieci ma jakieś ograniczenia wiekowe?

    Tak. Minimalny wiek dziecka to 4 lata, a maksymalny to 12 lat.

  • Kto będzie sprawował opiekę w strefie dla dzieci?

    Nauczyciele wychowania przedszkolnego.

  • Spotkałam/em na terenie Festiwalu zagubione dziecko. Co mam zrobić?

    Każde dziecko przy wejściu dostaje na rękę opaskę z numerem telefonu do rodzica/opiekuna. Zadzwoń do rodzica lub/i zaprowadź dziecko do punktu info/bilety.

Parking & dojazd

  • Chcę przyjechać rowerem. Czy zostanę wpuszczona/y na teren?

    Ze względu na bezpieczeństwo pozostałych uczestników wstęp na teren imprezy z rowerem nie będzie możliwy.

  • Czy na terenie Festiwalu będą strzeżone stojaki na rowery?

    Stojaki na rowery nie są planowane.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie parking dla samochodów?

    Nie, na terenie Strefy Kultury nie będzie dostępnego parkingu dla uczestników. Zachęcamy do korzystania z komunikacji miejskiej.

  • Jak najlepiej dojechać komunikacją publiczną na teren festiwalu z kolejowego dworca głównego w Katowicach?

    Dojazd w pobliże terenu Festiwalu umożliwią wszystkie autobusy ZTM zatrzymujące się przy Rondzie i/lub przy al. Roździńskiego.

    Rozkład znajdziecie tu: https://transportgzm.pl/

  • Jakie są koordynaty GPS terenu imprezy?

    Szerokość geograficzna: 50.263507 | Długość geograficzna: 19.03489

  • Czy na tegorocznej edycji jest przygotowany camping dla uczestników?

    Nie, w tym roku nie ma festiwalowego campingu. Zachęcamy do korzystania z ogólnodostępnych campingów zlokalizowanych przy Dolinie Trzech Stawów, jak np. Camping nr. 215.

Reklamacje

  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Reklamację należy wysłać listem poleconym nie później niż 14 dni od daty zakończenia Imprezy na adres:

    More Music Agency
    ul. Wojewódzka 26a/3
    40-026 Katowice

    Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 21 dni od daty doręczenia listu poleconego.